Ideea

Ideea din spatele programului Secundă - viață se folosește de mecanismele prin care funcționează industria de publicitate, și care, prin Secundă - viață, sunt puse în slujba unei cauze umanitare.

Cine poate adera la Secundă - viață:

Orice marcă/companie care se obligă să cedeze contravaloarea unei secunde din spoturile lor TV unei cauze umanitare poate intra în program.

Cum poate participa și marele public:

Costul difuzării unui spot TV depinde de audiență. Costul unui spot văzut de 10.000 de oameni este de 10 ori mai mare decât dacă ar fi fost văzut doar de 1.000 de oameni. Prin urmare și valoarea Secundei - viață depinde de audiențe, deci de câți oameni văd reclama.

Cu alte cuvinte, publicul telespectator este cel care dă valoare Secundei - viață: cu cât mai mulți oameni urmăresc reclamele participante, cu atât valoarea Secundei - viață crește!

Cum funcționează:

  • O companie cumpără spațiu publicitar (să zicem 30")

  • Spotul rulează pe TV (scurtat la 29”). Compania acceptă scurtarea spotului, însă plătește în continuare costul unui spot întreg

  • Secunda se transformă în bani. Astfel , 3,33% din costul unei campanii poate fi donat fără un impact vizibil asupra calității spotului TV (pentru un spot de 30”).

  • Banii merg să sprijine o cauză, spre exemplu Fundației Mihai Neșu.

  • Fundația va folosi banii pentru a îmbunătăți condițiile de viață a persoanelor cu handicap din România.

  • O companie care s-a implicat și a sprijinit o cauză umanitară.

Citește mai multe despre inițiativa Secundă - viață
pentru Fundația Mihai Neșu: